Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 23 mars 2013 22:16

       

Idag så fyller min kära syster år. Och då var det ju självklart att hon behövde Hello Kitty tårtor eftersom det är hennes favorit :)

Det fick bli med två olika dekorationer för är ju inge kul att ha två likadana ;)

Hon önskade en frisk fyllning. Och efter lite klurande så fick det bli ett lager med passionfromage och ett lager med citronfromage. Och måste säga att jag fick till det där väldigt bra för blev riktigt friskt och riktigt gott :)

Även denna gången så blev det med glutenfri botten och fick till den väldigt bra denna gång också :) Älskar det där receptet jag hittade för den blir inte alls så där kompakt och tråkig som jag så många gånger fått höra att glutenfria bottnar blir :)

Tror jag hade en nöjd syster med dagens tårtresultat :)

Av Johanna - 19 mars 2013 22:01

Tårtdekoration :)

Av Johanna - 4 mars 2013 14:54

Hemma och vabbar med en sjuk William igen. Så behövde nått att göra. Så slog det mig att jag skulle baka lite hundgodis till Laban :) denna gång blev det köttfärskakor som var med nötfärs och persilja. Och så fick det bli glada laxar som var med lax :) och båda fick godkänt att fina vovven :D
Så snälla svärföräldrar man har som gav mig denna bok :D

Presentation


Jag är en tjej på 26 år som lever med min familj. Sambon Magnus, sönerna William & Liam, mitt bonusbarn Milo & våran hund. Min största hobby är bakning & framförallt tårtor. Övning ger färdighet som dom brukar säga för allt har jag lärt mig hemma genom öv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards