Alla inlägg under juni 2015

Av Johanna - 27 juni 2015 20:15

   

I år önskade sig min äldsta son bolibompa draken och hans trädgård med huset och staketet.

Fyllning: glasskräm och färska jordgubbar

tårtan är laktosfri

Av Johanna - 23 juni 2015 20:00

   

Systersonen önskade sig en sommar tårta i år. Med strand tema. 

Fyllning: blåbärsfromage och hallonfromage 

spacklad med vaniljsmörkräm

"stranden" är mosade glutenfria kex

tårtan är gluten och laktosfri

Av Johanna - 21 juni 2015 19:43

   

Idag var det kalas för Hugo och Oliver. Båda dom älskar traktorer och framförallt John Deere traktorer. Så då önskade dom en tårta som såg ut som en John Deere traktor

Fyllning: glasskräm och färska jordgubbar.

Tårtan är gluten och laktosfri




Av Johanna - 19 juni 2015 19:30

   

I år stod jag för tårtan till midsommar. Efter lite klurande hur jag skulle göra så blev detta resultatet.

Vad är väl mer somrigt än grodor vid en damm och en massa blommor och fjärilar.

Fyllning: glasskräm och jordgubbsfromage av färska jordgubbar.

tårtan är laktosfri


Ko

Av Johanna - 13 juni 2015 20:06

En liten 1åring önskade sin favorit ko på sin tårta

Av Johanna - 6 juni 2015 20:44

     

Idag fick jag äran att hjälpa till med lilla Alice doptårtor

tårtorna hade samma fyllning som var: glasskräm och hallonfromage

alla tårtorna var laktosfria

 

Hjälpte även till med att göra makroner till dopet.

Det blev rosa makroner med citronsmörkräm

även dessa var laktosfria



Dop
Av Johanna - 5 juni 2015 20:30

     

Fick ett roligt uppdrag att göra en examenstårta till en sjuksköterska. 

Fyllning: mjölkchoklad fluff och jordgubbsfromage

tårtan är glutenfri 


Presentation


Jag är en tjej på 26 år som lever med min familj. Sambon Magnus, sönerna William & Liam, mitt bonusbarn Milo & våran hund. Min största hobby är bakning & framförallt tårtor. Övning ger färdighet som dom brukar säga för allt har jag lärt mig hemma genom öv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards